Αρχική > Πρώτη η Εθνική

Πρώτη η Εθνική

Πέμπτη, 05 Οκτωβρίου 2023 11:59

Η Εθνική μας Ομάδα των Ανδρών εξακολουθεί να αποτελεί το σημαντικότερο ποδοσφαιρικό κεφάλαιο της Ελλάδας, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η εταιρεία Nielsen για λογαριασμό της UEFΑ. Η δημοφιλία και αποδοχή της Εθνικής Ελλάδος επιβεβαιώθηκαν μάλιστα με συντριπτική διαφορά σε σχέση με όλα τα λοιπά ποδοσφαιρικά συγκροτήματα της χώρας μας.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το Ποδόσφαιρο παραμένει το πρώτο άθλημα στη χώρα, ενώ αυξημένο είναι την τελευταία πενταετία το ενδιαφέρον για τη Super League 1, το διεθνές ποδόσφαιρο και το ποδόσφαιρο γυναικών.

Ιδιαίτερα θετικά είναι και τα αποτελέσματα της έρευνας για την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, καθώς η αποδοχή της, σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2018, έχει αυξηθεί κατά 23 ποσοστιαίες μονάδες και παρουσιάζει συνεχώς ανοδική τάση. Παράλληλα, το ελληνικό φίλαθλο κοινό κατανοεί τις θέσεις της ΕΠΟ κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα.

Η προηγούμενη αντίστοιχη έρευνα της UEFA είχε διενεργηθεί το 2018.

Αναλυτικότερα:

1. Το 51% θεωρεί ως πιο σημαντική ομάδα στην Ελλάδα την Εθνική Ομάδα σε σχέση με το 21% που θεωρεί τους συλλόγους. Το αντίστοιχο ποσοστό για την Εθνική Ομάδα το 2018 ήταν 45%, ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος το 2023 είναι 38%.

2. Το ποδόσφαιρο παραμένει πρώτο άθλημα στη χώρα με αποδοχή 67% έναντι 64% το 2018.

3. Η αποδοχή της ΕΠΟ στο ευρύτερο κοινό από το 19% το 2018 έχει αυξηθεί στο 42% το 2023 με συνεχή ανοδική τάση.

4. Το 36% του κοινού κατανοεί τις θέσεις της ΕΠΟ το 2023, έναντι του 23% το 2018.

5. Το ενδιαφέρον για τους αγώνες της Super League 1 έχει αυξηθεί από 58% το 2018 σε 65% το 2023.

6. Αύξηση υπάρχει και για το διεθνές ποδόσφαιρο στη χώρα μας, 71% το 2023 έναντι 65% το 2018.

7. Το ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο γυναικών αυξήθηκε σε 14% το 2023 έναντι 8% το 2018.

Η δημοσκοπική έρευνα για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού Ποδοσφαίρου πραγματοποιήθηκε από την ανεξάρτητη εταιρεία Nielsen κατ’ εντολή της UEFA. Την ίδια περίοδο (2023), εκτός της Ελλάδος, διενεργήθηκε και στο σύνολο των ομοσπονδιών μελών της UEFA (55).

Η έρευνα διεξήχθη με το ίδιο ερωτηματολόγιο σε όλες τις χώρες της UEFA, σε δείγμα 1.000 ατόμων, ηλικίας 18-65 ετών σε όλη τη χώρα.

   
  • ΟΠΑΠ
  • VODAFONE
  • Nike
  • Avance
  • Prince Oliver
  • Coffe Berry
  • Digital Minds
  • AMISTIM
  • Ostracon
  • Medicin