Αρχική > Ε.Π.Ο. > Πολιτική Ποιότητας ΕΠΟ

Πολιτική Ποιότητας ΕΠΟ

τελευταία ενημέρωση 11/04/2025

 

Πολιτική Ποιότητας της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας

  

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ) υιοθετεί τις αξίες των UEFA και της FIFA και θα καθοδηγεί το Ελληνικό Ποδόσφαιρο με χρηστή διακυβέρνηση και αυτονομία ώστε να προωθεί και να βελτιώνει διαρκώς:

- Το άθλημα του ποδοσφαίρου.
- Την ακεραιότητα του αθλήματος.
- Τον σεβασμό για το παιχνίδι, ακεραιότητα, διαφορετικότητα, αξιοπρέπεια, υγεία των ποδοσφαιριστών, κανόνες παιχνιδιού, τους εμπλεκόμενους στο χώρο του ποδοσφαίρου (διαιτητές, ομάδες, αξιωματούχους, φιλάθλους).
- Την ενότητα και αλληλεγγύη.

Προκειμένου να επιτευχθεί η προαναφερθείσα πολιτική, έχουν προσδιοριστεί όλα τα απαραίτητα μέτρα και οι ρυθμίσεις για την διαχείριση της ποιότητας, τα οποία και αποτελούν την τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η εκπλήρωση των αρχών επιτυγχάνεται τόσο με συστηματικό σχεδιασμό, όσο και με τον έλεγχο και την συνεχή βελτίωση όλων των δραστηριοτήτων.

Προσδιορίζουμε στόχους και αντικειμενικούς σκοπούς σε όλα τα διοικητικά επίπεδα και μέσω συνεχούς παρακολούθησης και ρυθμίσεων σε αυτούς, διαμορφώνουμε τον τρόπο λειτουργίας μας.

Κάθε υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του και είναι υποχρεωμένος να συνεισφέρει στην εκλογικευμένη διαχείριση και στην επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών.

Όλοι οι υπάλληλοι, ανάλογα με τον τομέα ευθύνης τους, είναι ενήμεροι σχετικά με το σύστημα διαχείρισης και εργάζονται σύμφωνα με το προκαθορισμένο σύνολο των κανόνων.

 

Αθήνα, 11/4/2025

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

        Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ

       ΔΟΜΝΑ ΤΣΙΩΝΗ

 

   
  • ΟΠΑΠ
  • VODAFONE
  • Nike
  • Volton
  • Aegean
  • Avance
  • Λευκος Σταυρος
  • Roundglass
  • ΠΑΠΑΔΟΓΑΜΒΡΟΣ
  • Coffe Berry
  • AMISTIM
  • Ostracon
  • Liga
  • Medicin
  • Epibion